fredag den 7. marts 2008

Starcom vandt DIA Effektprisen

Starcom vandt DIA Effektprisen indenfor search med kampagner for Wupti.com, som er Danmarks største online udbyder af forbrugerelektronik og hårde hvidevarer.

Linken mellem offline markedsføring og online search markedsføring har skabt resultater for Wupti.com og den gennemsnitlige klikrate har været høj.

Om årsagen til valget af Wupti.com og Starcom sagde juryen:

Juryens begrundelse for at Wupti skal have prisen peger blandt andet på, at der er tale om godt håndværk baseret på kendte metoder til at eksekvere og kombinere media. Kampagnen har kørt parallelt på TV og på search. Den høje effekt er opnået gennem ”Godt gammeldags hårdt arbejde” og ved kontinuerlig optimering og opdatering af søgeord og budskaber. Klik-procenten er gennemsnitligt på hen ved 10 procent.
Mads Schnejder fra Wupti.com var meget glad for prisen:
- Vi er helt nye på markedet, så vi havde ingen forventninger overhovedet. Det er en stor positiv overraskelse. Jeg vil gerne give en kæmpe tak til Jens Olesen og resten af Starcom, sagde han.

Vil du høre mere om, hvad Starcom kan tilbyde indenfor search eller om mediarådgivning generelt, er du velkommen til at kontakte Adm. Dir. Claus Enggaard på 35 20 00 92, Client Service Director Claus Dalgaard på 35 20 00 84 eller Buying Director Anders Elley på 35 20 00 85.

Ingen kommentarer: