Nyt magasin fra Chili: Mand
Den 1. november udgav CHILI Group et nyt mandemagasin, der hedder MAND. Magasinet henvender sig til mænd, som hverken føler de hører hjemme i drengerøvsuniverset eller hos de dyre drenge. Konceptet bag magasinet er den ”Den hele mand”. Den primære målgruppe er mænd mellem 25-49 år, som ofte har en hektisk livsstil både med job og med fritidsinteresser som f.eks. sport. Målgruppen spænder bredt i både karriere, indkomst og geografi. Magasinet fokuserer på nutidens trends og kommer med tips og guides til hverdagen. Derudover vil der være interviews med kendte personer samt artikler og emner vedr. gastronomi, samliv, sport, biler, mode, underholdning, spil og rejser.
MAND er gratis og udkommer den 1. i hver måned i et oplag på 100.000 eksemplarer. Det vil blive distribueret via udvalgte 7-eleven butikker og YX stationer fordelt over hele landet.
/ Cathrine Diederichsen
Ingen kommentarer:
Send en kommentar